Over FSIN

Onafhankelijk kennisinstituut in Food



Het FoodService Instituut Nederland (FSIN) is in 2003 door leidende bedrijven in de foodservicemarkt opgericht als onafhankelijk kennisplatform. We streven naar de verdere professionalisering van de markt voor de buitenshuisconsumptie. Het FSIN is een groeiende vereniging met circa 140 actieve leden waaronder grossiers, fabrikanten en outlets.


Out of Home en At Home

Het FSIN analyseert en duidt de toekomst van de totale foodmarkt aan de hand van cijfers en trends in alle hoofd- en subkanalen, zowel Out of Home als At Home. Belangrijk zijn de drivers daarachter. We zoomen niet alleen in op de kanalen, maar brengen ook het foodshoppergedrag in kaart evenals de krachten die dat gedrag beïnvloeden.


Autoriteit in foodbranche

Voor onze publicaties en online services werken we nauw samen met onze leden, maar ook met onderzoeksbureaus en experts in binnen- en buitenland. We zijn een belangrijk aanspreekpunt voor (vak)media, opiniemakers, overheid en vakgenoten. Het FSIN heeft zich ontwikkeld tot autoriteit in de foodbranche.
 

Klik hier om meer te lezen over wat het FSIN voor zijn leden doet en wat de voordelen zijn van een lidmaatschap!

Het FSIN is een vereniging. De statuten, het huishoudelijk reglement en de gedragscode zijn voor FSIN-leden hier in te zien.


 


 

FSIN-nieuws en -insights: