Food is hogere prioriteit geworden

Voor het derde jaar op rij geven consumenten naar verhouding een hoger percentage van hun besteedbaar inkomen uit aan voedings- en genotmiddelen. Van 19,9% in 2010 naar 20,6% in 2012. De uitgaven aan Food zijn met 23 miljoen Euro gestegen; de overige uitgaven daalden met 2,1 miljard. Alleen al daardoor stijgt Food op het prioriteitenlijstje van de consument.

6 januari 2013 - Dit blijkt uit de Nieuwjaarsmonitor van het FSIN met als thema ‘Viva Foodservice’. Het is een update op de grote Beleidsmonitor 2013 die in september 2012 verscheen. In de Nieuwjaarsmonitor trekken we een paar conclusies uit de ge-update cijfers: Het marktaandeel van de drie...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!