Jongeren willen eten delen

Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) geven steeds minder uit aan restaurantbezoek, meldde de NPD-Group in 2012. Dat is zorgelijk, omdat ze van alle generaties de meest intensieve restaurantgebruikers zijn. Ze vertrekken uit de voor hun vertrouwde segmenten als casual diningconcepten en quick service restaurants en verruilen die voor het nieuwe en hippe segment Fast Casual. Deze concepten moeten nu snel schakelen om hun kernklanten vast te houden.

17 april 2013 - Dit artikel is een paragraaf uit onze FoodShopper Monitor. De inhoud daarvan is echter alleen voor leden te bekijken, net als deze paragraaf. Bent u lid? Log dan in om het artikel te lezen en klik hieronder op 'volgende'.Lees hier meer over de Monitor. De economische...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!