Monitor: 12 veranderingen voor komende jaren

Wanneer het consumentenvertrouwen weer positief wordt, zullen consumenten massaal buiten de deur gaan consumeren. Tegelijkertijd gaan ze meer geld uitgeven aan gemaksproducten voor thuis. Dit is een van de verwachtingen die we hebben voor de komende jaren. In onze FoodShopper Monitor bekijken we de wereld van eten en drinken vanuit consumentenperspectief en daaruit vloeien nog meer verwachtingen voor de komende jaren. Lees ze hier.

20 april 2013 - In de FoodShopper Monitor bekijken we de wereld van eten en drinken primair vanuit consumentenperspectief. We baseren ons daarbij op het foodshopperonderzoek zoals dat uit de consumentenpanels van GfK komt. Die bron vormt niet alleen de basis van dit rapport. We hebben ook...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!