Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Volop nieuwe mogelijkheden in gemak

Consumenten zijn nog altijd bereid om geld uit te geven en met name bij de jongerendoelgroep liggen voor gemak volop mogelijkheden.We maken onderscheid in twee groepen consumentengedrag: de functionele consument en de uitgaansconsument. Ook binnen Gemak zijn deze twee consumentengroepen zichtbaar en beide hanteren ze andere uitgangspunten. 

20 april 2013 - Zoals gezegd verwachten de functionele consument en de uitgaansconsument allebei iets anders van gemak. We geven hieronder schematisch weer wie wat verwacht.   Functionele consument wil voordeel: Niet te duurVerwachtingen vervuld of overtroffenPlek en gerecht moeten...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!