Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Alles draait om verscheidenheid

Foodservice operators zouden een nieuwe koers moeten inslaan, stellen de retail- en foodservice- analisten van het wereldwijd actieve bureau Planet Retail. Veel foodservice- bedrijven richtten de afgelopen jaren de focus vooral op innovatie van zowel producten als outlets. Om de aandacht van consumenten vast te blijven houden is het cruciaal om verscheidenheid in het assortiment aan te brengen en nieuwe dagdelen te veroveren.

14 mei 2013 - Dit artikel is een toevoeging bij het hoofdstuk 'internationaal' uit de beleidsmonitor van 2013/2014. Dit artikel is dan ook enkel voor leden te lezen (op de volgende pagina). Leden kunnen inloggen om dit artikel te zien en dan klikken op 'volgende'. Bedrijven die...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!