Kleinschaligheid en service rukken op - ook in food

Klein is in de mode. We zien het in de explosie van ZZP-ers en de bedrijfsverzamelgebouwen met de vele startups. Kleine bedrijven worden in de samenleving als sympathiek ervaren. We hunkeren naar echte service. We worden moe van de eindeloze keuzemenu’s en de anonieme dienstverlening. We willen persoonlijke aandacht van mensen die weten waarover ze het hebben en voelen een aversie als we bediend worden door anoniem uitzendpersoneel dat uitsluitend zijn klusje doet.

Dit artikel komt uit het rapport 'Top Topics 2014' en is geschreven door FSIN-directeur Jan-Willem Grievink

27 maart 2014 - Kleine bedrijven kunnen verhalen vertellen Deze ontwikkeling staat nog maar aan het begin en krijgt invloed in de foodbranche. Ik vermoed dat we de komende jaren een revival krijgen van kleine concepten waar persoonlijke service een grote rol gaat spelen. Grote concerns die zich...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!