Foodservice op weg naar 2020: blurring in opmars

De komende tien jaar koopt de consument niet langer automatisch zijn boodschappen voor thuis in de supermarkt. En voor het eten buiten de deur gaat hij ook niet meer vanzelfsprekend naar een restaurant. De voortekenen zien we nu al, maar zowel consumenten als concepten in de Verenigde Staten (en in het Verenigd Koninkrijk) zijn al een fase verder. Willen we onze toekomst zien, dan moeten we daar goed kijken. Iets wat het FSIN al 11 jaar intensief doet. Wat gaat er de komende jaren veranderen? We analyseren het in de Foodshopper Monitor

15 mei 2014 - De grootste verandering in het consumentengedrag de komende jaren is dat dit gedrag meer hybride, meer een kruising van uiteenlopend shoppergedrag gaat worden. De consument gaat weg uit het veilige midden en gaat op zoek naar uitersten. Voor de alledaagse voedselconsumptie zijn...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!