Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

COO Ahold over digitale foodretailing

Ahold wil van 'good' naar 'great’. Dit is de visie van James McCann, COO van Ahold in de VS. Om daar te komen wil hij met Ahold op drie kernpunten fundamenteel onderscheid maken ten opzichte van alle andere retailers in de VS: producten, private  label en digitaal retailen.

18 november 2014 - ‘De consument van vandaag is niet on-line óf off-line. Hij of zij is constant online.’, zegt McCannn tegen Supermarket News (SN). Digitaal retailen brengt volgens hem drie belangrijke momenten samen: de pre-shopping fase, waarin lijstjes gemaakt worden en ideeën bedacht. Dan...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!