Focus verschuift langzaam naar Private Label

Hoe jonger de consument, hoe minder A-merken hij koopt. Naar verhouding kopen de oudere generaties meer A-merken dan de jonge generaties. Bij de jongste generatie ligt het aandeel A-merk versus Private Label op 50/50, bij de oudste generatie op 45/55. Dit blijkt uit het FSIN FoodShopper Dossier, dat op 1 juni gepubliceerd wordt.

28 mei 2015 - Dit jaar brengt het FSIN voor het eerst een Dossier uit over de FoodShopper. De grote FoodShopper Monitor komt dit jaar pas in november uit, en daarom lanceren we tegelijkertijd met de Beleidsmonitor ook een FoodShopper Dossier.      Kijkend naar de merken, zien we dat jonge...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!