Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Voeding: hypes en andere langjarige (duurzaamheids)trends

Gezondheid, geweten en een goed verhaal zijn belangrijke drivers in het foodshoppergedrag. In social media overheersen de gezondheidshypes. Daaronder ligt het smeulende besef dat het huidige voedselsysteem onhoudbaar dreigt te worden. Biologische supermarkten en natuurvoedingswinkels profiteren daarvan. 
Een analyse van de duurzaamheidsmarkt uit onze FSIN FoodShopper Monitor.

2 februari 2016 - Dit is een artikel uit de achtergrond van onze FSIN FoodShopper Monitor. Het artikel is alleen te lezen voor FSIN-leden. Zij vinden deze (en andere) achtergrondartikelen tevens in onze FSIN-app.(Sub)kanaal Real Food pluste in 2015 ruim 3%. Speciaalzaken proberen aan te haken,...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!