Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Ook oudere shopt (food) online

De Millennials (16 tot 35 jaar) jagen foodtrends aan. Kijk je op dit moment echter naar de leeftijdsopbouw van de bevolking, dan zijn vooral de veertigers, vijftigers en zestigers oververtegenwoordigd. De vergrijzing bereikt een hoogtepunt in 2040 als Nederland 4,8 miljoen 65-plussers telt, tegen een kleine drie miljoen nu, aldus het CBS. Deze ‘nieuwe senioren’ hebben heel andere koopgewoonten dan de huidige 65-plussers.

4 februari 2016 - Dit is een artikel uit de achtergrond van onze FSIN FoodShopper Monitor. Het artikel is alleen te lezen voor FSIN-leden. Zij vinden deze (en andere) achtergrondartikelen tevens in onze FSIN-app.Niet-dagelijkse winkelformules die (deels) afhankelijk zijn van de seniore consument...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!