Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Acht keer: attitude van consument in gemak

De consument blijft veranderen en reageert in elk foodkanaal weer anders. We presenteren kort de acht verschillende gedragingen van de consument in het Gemak-kanaal. Uit onze FSIN FoodShopper Monitor.

1 februari 2016 - Dit is een artikel uit de achtergrond van onze FSIN FoodShopper Monitor. Het artikel is alleen te lezen voor FSIN-leden. Zij vinden deze (en andere) achtergrondartikelen tevens in onze FSIN-app.1. Consument besteedt meer in FastserviceNa moeizame jaren aan het einde van de...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!