FSIN Food 500 2016: 9 conclusies

Is er na drie edities van de FSIN Food 500 één alomvattende harde conclusie te trekken? Misschien deze: de vijfhonderd grootsten worden steeds groter. Dat geldt vooral voor de Top 30 en de Top 100. Maar ook voor de hele ranglijst: vorig jaar lag de ondergrens op € 2 miljoen. Nu is dit bijna € 3 miljoen. En ja, de huidige foodrevolutie zien we weerspiegeld in de ranking. Deze en nog negen andere conclusies en bijzonderheden bij de FSIN Food500 2016 - in de vorm van een korte samenvatting.

1. GROTE STERKE MERKEN28 september 2016 - Je hoort en hoorde het menige deskundige zeggen. ‘Grote merken worden gewantrouwd, grote merken krijgen het moeilijk, in het bijzonder de mainstream brands.’ Van Rabobank tot Unilever, van Shell tot Kruidvat; niemand is zijn leven zeker, klinkt en klonk...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!