Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

FSIN Foodshopper monitor 2019 - Veranderende eetmomenten

De foodshopper, continu in beweging. Maar wie is deze buitenshuisconsument eigenlijk? Waar let hij op tijdens ontbijt, lunch en avondeten? Deze video vat onze nieuwe FSIN FoodShopper Monitor 2019 op hoofdlijnen samen. Benieuwd naar meer belangrijke conclusies? Bekijk dan deze pagina eens! 

Je moet akkoord gaan met de cookies om YouTube video's af te kunnen spelen.


Over de FSIN FoodShopper Monitor

18 oktober 2018 - De FSIN FoodShopper Monitor 2019 is een publicatie verzorgd door The Food Research Company in opdracht van het FoodService Instituut Nederland (FSIN). The Food Research Company is verantwoordelijk voor alle publicaties van het FSIN. 

Het kwantitatieve onderzoek voor deze monitor werd uitgevoerd door onderzoeks- en adviesbureau Q&A in opdracht van het FSIN/The Food Research Company op basis van een online enquête onder het Q&A-panel. Q&A beschikt over een eigen consumentenpanel dat uit 120.000 Nederlandse consumenten bestaat. 

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!