Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

Management Reader 2011: consument is anders dan we denken

De consument is minder rationeel dan vaak wordt aangenomen. Hij is minder berekenend, denkt vaak aan andere belangen dan de zijne en informeert zich zelden goed voordat hij kiest. Maar er is een systeem in al die wispelturigheid. In de nieuwe Managementreader van het FSIN worden deze laatste inzichten uit de gedragswetenschappen naar de foodservice markt vertaald.

16 november 2011 - De nieuwe Management Reader biedt praktische vingerwijzingen aan voor aanbieders die hun klanten effectiever willen bereiken. Het is gebaseerd op het boek ‘De menselijke beslisser – over de psychologie van keuze en gedrag’ van de WRR. Het FSIN heeft de conclusies uit dit boek vertaald naar de foodservice markt en dat biedt verrassende conclusies en hele praktische tips.

Voor een idee van waar de managementreader over gaat lees ook eens dit bericht.

De managementreader is voor leden te lezen op deze website.
Bent u nog geen lid? Klik hier voor meer informatie over het FSIN

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!