Veelgestelde vragen over de FSIN App

 

1. Verschijnen de FSIN publicaties alleen nog digitaal of ook nog in boekvorm?

Onze FSIN Beleidsmonitor en de FoodShopper Monitor blijven ook in boekvorm verschijnen zoals u van ons gewend bent. De digitale versie biedt echter extra achtergrondinformatie; de boeken concentreren zich op de hoofdlijnen.

De dossiers die FSIN uitbrengt zoals ons Eataly dossier, verschijnen alleen digitaal en zijn via de website en via de app te lezen.

 

2. Wat heeft de digitale versie extra te bieden?

In de digitale versie van de Beleidsmonitor en FoodShopper Monitor zijn links toegevoegd naar relevante achtergrondartikelen, cijfers, filmpjes, interviews, etc. De digitale versie biedt daarmee extra verdieping voor beleidsmakers en professionals die het verhaal achter de cijfers willen weten en duiden.

 

3. Hoe download ik de app?

Ga op uw tablet naar de store en zoek op FSIN. De app is gratis verkrijgbaar. Als u daarna de app opent op uw tablet ziet u in uw beeldscherm de publicaties die te downloaden zijn.

 

4. Is de app ook op mijn telefoon te downloaden?

De app is gemaakt voor tablets en daarom niet op uw telefoon te downloaden. U kunt de digitale versie van onze publicaties wel lezen via fsin.nl

 

5. Welk wachtwoord heb ik nodig om in de app een bestand te downloaden?

Alle publicaties zijn (met uitzondering van onze folder) beveiligd en alleen te downloaden met het e-mailadres en wachtwoord waarmee u ook toegang heeft tot het ledengedeelte van de FSIN website. Als u die gegevens invoert downloadt de publicatie op uw tablet. U kunt de publicatie op elk gewenst moment weer van uw tablet verwijderen.

 

6. Ik ben mijn FSIN wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar fsin.nl, klik rechtsboven op ‘inloggen leden’ en vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’. Voer uw e-mailadres in, u krijgt dan automatisch een nieuw wachtwoord toegestuurd. Als u daarmee voor de eerste keer inlogt kunt u een persoonlijk wachtwoord kiezen.

 

7. Mijn organisatie is wel lid van FSIN maar ik heb nog geen eigen inloggegevens. Hoe kan ik toch toegang krijgen tot de app en de website?

Stuur met uw zakelijke e-mailadres een mailtje naar info@fsin.nl, daarmee kunt u zich laten registreren voor het ledengedeelte van de website. Per organisatie kunnen zich meerdere contactpersonen registreren. U ontvangt dan van ons inloggegevens waarmee u kunt inloggen op de website en waarmee u de publicaties in de app kunt lezen.

 

8. Hoe komt het dat ik maar de helft van de pagina zie op mijn iPad?

De app is ontwikkeld voor een liggend scherm. Als u uw scherm op slot heeft staan (zodat het niet kan kantelen), opent de app wel in liggende versie, maar worden de pagina’s niet volledig weergegeven. Als u uw scherm ontgrendelt zodat het kan kantelen lost dat probleem zich vanzelf op.

 

9. Hoe kan ik de publicatie op fullscreen bekijken? Er valt een stukje af

Dat kan heel simpel door met uw vinger even op het beeldscherm te drukken, ongeveer 1 seconde lang. Dan verdwijnen de groene balken.
Voor Android is dit nog niet mogelijk! Dit wordt zo snel mogelijk beschikbaar gemaakt!

 

10. Hoe kan het dat ik de app niet kan vinden in de Store?

De app moet te vinden zijn op de Apple App Store en op Google Play. Bij die laatste is echter nog een foutje; hij is voor sommige 7'' devices nog onvindbaar. Hier zijn we hard mee aan het werk en hij komt zo snel mogelijk ook voor u beschikbaar!

 

11. Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

Nog een andere vraag? Neem gerust contact met ons op. Dat kan via info@fsin.nl of door een telefoontje naar kantoor, via 088 - 730 4800. We staan u graag te woord.