In de nieuwste FoodStrategy een update van de foodmarkt in cijfers, een interview met CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen, de snel veranderende markt van het bier en een inkijkje in de motieven van de foodshopper van de toekomst.
FSIN FoodStrategy 2020
Specials / 1 apr 2020
FSIN FoodStrategy 2020
In de nieuwe FoodStrategy ziet Peter Hein van Mulligen de toekomst van de economie zonnig in, ondanks de vergrijzing. Verder in deze editie de nieuwste cijfers van de complete foodmarkt.
Nieuws en blogs over deze publicatie
17 februari 2020
Facts & Insights
13 februari 2020
De trots van...
12 februari 2020
Opleiden antwoord op groeiend tekort aan mensen
30 januari 2020
Foodshopper wil vooral goed gevoel
30 januari 2020
Broodje gezond reputatie
30 januari 2020
Gezondheid uit een plastic bakje
21 januari 2020
Consument zet Nederlandse biermarkt volop in beweging
21 januari 2020
Gezonde trek in een vette bek
21 januari 2020
Hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen van het CBS ziet economie zonnig in, ondanks vergrijzing
14 januari 2020
Een vooruitblik naar 2025
8 januari 2020
OK Boomer...
19 december 2019
Ton van Veen: ‘Make it, take it or eat it’
18 december 2019
Het effect van boeren die zich roeren
9 december 2019