FSIN Brunchcongres horecava: 8 januari 2013

FSIN Brunchcongres horecava: 8 januari 2013
Gepubliceerd op: 13 november 2012

Het jaarlijkse Brunchcongres op de Horecava valt komend jaar op 8 januari. We gaan het met elkaar hebben over kansen en succesfactoren voor groei. Een van die kansen ligt bij online en multichannel strategie.

De eerste van de drie Bruchcongressprekers die we aan u bekend maken, spreekt op het congres over deze kansen en succesfactoren. Haar naam is Alexandra Jankovich van SparkOptimus. Zij licht de (on)mogelijkheden van mobile, online en social media in foodservice toe.


Online

Back to basics, terug naar de klant. Daar draait het volgens Jankovich allemaal om. Ook in Out of Home. Een manier om die klant nog beter te bedienen is door alle mobile, online en social media mogelijkheden.

Jankovich is managing partner en mede-oprichter van SparkOptimus, een adviesbureau dat zich onderscheidt door een klantgerichte omni-channel strategie.


Profiel

Jankovich is een van de sprekers op het jaarlijkse FSIN Brunchcongres op de Horecava. In de volgende nieuwsbrief ontvangt u een profiel van haar en de andere sprekers, met daarbij toegelicht waar zij het over spreken op het Brunchcongres.


Inschrijving

Schrijf het alvast in uw agenda: 8 januari 2013. Door op deze link te klikken komt u bij het inschrijvingsformulier.

Delen

Log in om te reageren. Inloggen