Colette van Eerd (Jumbo) op FSIN zomercongres

Colette van Eerd (Jumbo) op FSIN zomercongres
Gepubliceerd op: 6 mei 2013

Colette Cloosterman - Van Eerd, directeur Marketing en Formule Jumbo Supermarkten is één van de gasten op het FSIN Jubileumcongres op 26 juni. Jan Willem Grievink zal haar uitgebreid interviewen. Heeft u zich al opgegeven? We hebben een mooi, vol en interessant programma voor u samengesteld! 

RETAIL OP WEG NAAR FOODSERVICE
Recentelijk opende Jumbo haar spraakmakende Foodmarkt in Breda. Dit voor Nederland unieke concept is geïnspireerd op de behoefte van de klant aan vers, makkelijk en gezond eten tegen een lage prijs. De outlet heeft 10 koks in dienst en telt maar liefst 6.000 m² vloeroppervlakte en heeft het grootste foodassortiment van Nederland. Klanten kunnen ingrediënten, vers bereide gerechten meenemen of ter plekke opeten.

De Jumbo Foodmarkt is geen supermarkt, het is een van de eerste concepten in Nederland die kenmerken van Foodretail en Foodservice in zich verenigt.

Colette van Eerd zal voor het FSIN congres ingaan op de effecten van deze nieuwe manier van foodshoppen voor de komende tien jaar. Colette draagt de eretitel ‘Vrouwelijk Manager van het Jaar’, die zij volgens de jury dankt aan haar ‘passie, integriteit en ondernemerschap’.

Op de website van Jumbo zegt Colette: ‘Wij willen de klant verrassen met de ideale supermarkt en daarom bieden we de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. We willen dat iedereen bij ons met plezier de dagelijkse boodschappen kan doen en weet dat we echt voor de klant klaarstaan.’

Voor meer nieuws over het jubileumcongres kijkt u hier.

Delen

Gerelateerd nieuws


Log in om te reageren. Inloggen