Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akkoord

Jongere wil zelf kiezen en houdt van sharing

Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) geven steeds minder uit aan restaurantbezoek, meldde de NPD-Group in 2012. Dat is zorgelijk, omdat ze van alle generaties de meest intensieve restaurantgebruikers zijn. Ze vertrekken uit de voor hun vertrouwde segmenten als casual diningconcepten en quick service restaurants en verruilen die voor het nieuwe en hippe segment Fast casual. Deze concepten moeten nu snel schakelen om hun kernklanten vast te houden.

15 april 2013 - De economische crisis heeft grote fundamentele veranderingen doorgevoerd in het gemaksegment. Zowel quick service als casual dining lijden flink onder de steeds zuiniger wordende gast. Tegelijkertijd verliezen zij hun toekomstige gasten: de jonge millennials, die steeds vaker...

Wil je verder lezen?

Wil je dit nieuwsitem verder lezen en het bijbehorende document downloaden? Meld je dan aan bij FSIN

Lid worden van FSIN

Bent u al lid van FSIN?

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!