Alles draait om verscheidenheid

Alles draait om verscheidenheid
Gepubliceerd op: 14 mei 2013

Foodservice operators zouden een nieuwe koers moeten inslaan, stellen de retail- en foodservice- analisten van het wereldwijd actieve bureau Planet Retail. Veel foodservice- bedrijven richtten de afgelopen jaren de focus vooral op innovatie van zowel producten als outlets. Om de aandacht van consumenten vast te blijven houden is het cruciaal om verscheidenheid in het assortiment aan te brengen en nieuwe dagdelen te veroveren.

Dit artikel is een toevoeging bij het hoofdstuk 'internationaal' uit de beleidsmonitor van 2013/2014. Dit artikel is dan ook enkel voor leden te lezen (op de volgende pagina). Leden kunnen inloggen om dit artikel te zien en dan klikken op 'volgende'.

De rest van dit nieuwsbericht is alleen voor leden beschikbaar! Als lid heeft u beschikking over alle publicaties van het FSIN, plus alle achtergrondartikelen en meest recente marktcijfers.
Is uw bedrijf nog geen lid, maar bent u wel geinteresseerd? Lees dan meer over de voordelen van een lidmaatschap van het FSIN. Op deze pagina kunt u ook een lidmaatschapsformulier downloaden.

Inloggen