Onderzoek allianties in Foodservice

Onderzoek allianties in Foodservice
Gepubliceerd op: 29 oktober 2013

Studenten van de Hotel Management School in Maastricht doen in opdracht van FSIN een onderzoek naar de effecten van allianties binnen de foodservice markt in Nederland. Het doel van dit onderzoek is om samen de foodservice keten te verbeteren. Zij vragen daarvoor de directie, managers marketing en managers sales van onze leden een enquete in te vullen. Hierbij wordt een overnachting in het Teaching Hotel Château Bethlehem (Maastricht) verloot

Beste leden van FSIN,

 

In het kader van ons afstudeerproject aan de Hotel Management School Maastricht doen wij een onderzoek in opdracht van FSIN naar de effecten van allianties binnen de foodservice markt in Nederland. Het doel van dit onderzoek is om samen de foodservice keten te verbeteren.

Graag willen wij de directie, managers marketing en managers sales vragen deze enquête in te vullen. Hierbij wordt een overnachting in het Teaching Hotel Château Bethlehem, gelegen te Maastricht, verloot. Wilt u kans maken op deze prijs? Gelieve uw e-mail adres in te vullen aan het einde van de enquête.

Uiteraard is het ook mogelijk om de enquête anoniem in te vullen. De enquête zal ongeveer vijftien minuten in beslag nemen. Aan het einde van het onderzoek zal een samenvatting van de resultaten via FSIN aan u verstrekt worden.

 

Alvast hartelijk dank voor de bijdrage die u levert aan ons onderzoek en aan het verbeteren van de foodservice keten!

Klik hier om de enquete in te vullen.

 

Met vriendelijke groet,

Projectgroep 3 Hotel Management School Maastricht

Delen

Log in om te reageren. Inloggen