Wie is wie: sprekers brunchcongres 2014

Wie is wie: sprekers brunchcongres 2014
Gepubliceerd op: 24 december 2013

Met trots presenteren we u de drie sprekers van het Brunchcongres op de horecava: Michael Levie, Hans Kuipers en Mathieu Weggeman. Ze geven ons op het brunchcongres een kijkje in hun expertise en inzicht.

Michael Levie

Hij is de absolute trendsetter in de wereldwijde hotelbranche. Michael Levie is de verpersoonlijking van het inspelen op de ‘nieuwe werkelijkheid’ die Foodservice gaat kenmerken. Op een heel bijzondere manier zet hij de consument centraal. Zijn hotelconcept, CitizenM, redeneert vanuit de wensen van de consument. In Londen, Amsterdam, Rotterdam en New York bewijst hij dat je zeer succesvol kunt zijn door het écht ‘anders’ te doen dan de doorsnee hotels. Betaalbare luxe is slechts een heel minieme samenvatting van zijn concept. De lessen van Michael Levie kunnen toegepast worden op alle formules in Foodservice, van restaurants tot en met grossiers en leveranciers.

Op het FSIN Horecava brunchcongres op 14 januari 2014 zal Michael vertellen (en laten zien) hoe de nieuwe werkelijkheid ons vakgebied positief kan beïnvloeden.

 

Hans Kuipers

Lowlands staat al jaren bekend om zijn trendsettende concepten als het gaat om Food&Beverage. “Wil je weten wat de nieuwe foodtrends gaan worden, dan moet je op Lowlands gaan kijken”, zo horen we al jaren. Hans Kuipers is de verantwoordelijke man voor eten en drinken op dit festival (en nog vele andere). Hij deelt zijn kijk op de toekomst van Food in Nederland. Wat zijn de do’s en de don’ts op gebied van producten en het servicen van de consument?

Op het FSIN Horecava brunchcongres op 14 januari zal Hans Kuipers ons als foodservicebranche prikkelen om op een andere manier naar de toekomst van eten en drinken te kijken.

 

Mathieu Weggeman

Mathieu Weggeman is hoogleraar innovatiemanagement aan de Technische Universiteit Eindhoven. Zijn zeer verfrissende kijk op het (veranderende) gedrag van Nederlanders zal ons in de foodservicesector aan het denken zetten. Wanneer ben je écht relevant voor de consument? Hoe denkt de jongere generatie over service en de prijs-prestatie van de bekende onderdelen uit de ‘oude economie’. Wil je succesvol zijn in de nieuwe werkelijkheid, dan moeten we veel meer durven redeneren vanuit de consument.

Mathieu Weggeman vertelt ons tijdens het FSIN Horecava brunchcongres hoe we dat als foodservicesector zouden kunnen doen.

Delen

Log in om te reageren. Inloggen