Foodmarkt verandert ingrijpend - klassieke supermarkt krijgt het moeilijk

Foodmarkt verandert ingrijpend - klassieke supermarkt krijgt het moeilijk
Gepubliceerd op: 5 februari 2014

Zelfs als de crisis straks voorbij is, hoeven supermarkten er niet op te rekenen dat alles weer terug bij het oude komt en de omzetmotor als vanzelf weer gaat lopen. ‘Food is mede dankzij de crisis een stuk hoger op de mentaliteitsladder van consumenten komen te staan. De kritische houding ten aanzien van herkomst, gezondheid, transparantie of voedselverspilling gaat echt niet meer weg.’, aldus FSIN-directeur Jan-Willem Grievink.

De rest van dit nieuwsbericht is alleen voor leden beschikbaar! Als lid heeft u beschikking over alle publicaties van het FSIN, plus alle achtergrondartikelen en meest recente marktcijfers.
Is uw bedrijf nog geen lid, maar bent u wel geinteresseerd? Lees dan meer over de voordelen van een lidmaatschap van het FSIN. Op deze pagina kunt u ook een lidmaatschapsformulier downloaden.

Inloggen