Kleinschaligheid en service rukken op - ook in food

Kleinschaligheid en service rukken op - ook in food
Gepubliceerd op: 27 maart 2014

Klein is in de mode. We zien het in de explosie van ZZP-ers en de bedrijfsverzamelgebouwen met de vele startups. Kleine bedrijven worden in de samenleving als sympathiek ervaren. We hunkeren naar echte service. We worden moe van de eindeloze keuzemenu’s en de anonieme dienstverlening. We willen persoonlijke aandacht van mensen die weten waarover ze het hebben en voelen een aversie als we bediend worden door anoniem uitzendpersoneel dat uitsluitend zijn klusje doet.

Dit artikel komt uit het rapport 'Top Topics 2014' en is geschreven door FSIN-directeur Jan-Willem Grievink

De rest van dit nieuwsbericht is alleen voor leden beschikbaar! Als lid heeft u beschikking over alle publicaties van het FSIN, plus alle achtergrondartikelen en meest recente marktcijfers.
Is uw bedrijf nog geen lid, maar bent u wel geinteresseerd? Lees dan meer over de voordelen van een lidmaatschap van het FSIN. Op deze pagina kunt u ook een lidmaatschapsformulier downloaden.

Inloggen