Foodservice op weg naar 2020: blurring in opmars

Foodservice op weg naar 2020: blurring in opmars
Gepubliceerd op: 15 mei 2014

De komende tien jaar koopt de consument niet langer automatisch zijn boodschappen voor thuis in de supermarkt. En voor het eten buiten de deur gaat hij ook niet meer vanzelfsprekend naar een restaurant. De voortekenen zien we nu al, maar zowel consumenten als concepten in de Verenigde Staten (en in het Verenigd Koninkrijk) zijn al een fase verder. Willen we onze toekomst zien, dan moeten we daar goed kijken. Iets wat het FSIN al 11 jaar intensief doet. Wat gaat er de komende jaren veranderen? We analyseren het in de Foodshopper Monitor

De rest van dit nieuwsbericht is alleen voor leden beschikbaar! Als lid heeft u beschikking over alle publicaties van het FSIN, plus alle achtergrondartikelen en meest recente marktcijfers.
Is uw bedrijf nog geen lid, maar bent u wel geinteresseerd? Lees dan meer over de voordelen van een lidmaatschap van het FSIN. Op deze pagina kunt u ook een lidmaatschapsformulier downloaden.

Inloggen