FSIN Brunchcongres 2015: hoe de shopper de foodketen verovert

FSIN Brunchcongres 2015: hoe de shopper de foodketen verovert
Gepubliceerd op: 2 december 2014

De veranderingen in de foodketen zijn nog lang niet voorbij. De foodservicemarkt schudde de afgelopen jaren op zijn grondvesten, nu lijkt ook Foodretail aan de beurt te zijn. En intussen verovert de foodshopper de keten en maakt online een stormachtige groei door. Wie is er aan zet? Daarover hebben we het met elkaar op het FSIN Brunchcongres op de Horecava op 13 januari 2015. Geef je hier op!

Ontvangst 09.00 - 09.30 uur

Dagvoorzitter is Jeroen Smit

  1. Welkom en opening door Frederik Masselink - voorzitter FSIN 
    Quo Vadimus!
     
  2. Jan-Willem Grievink - directeur FSIN
    De outlooks voor 2015-2020
     
  3. Stephen Minall - directeur/eigenaar van Moving Food
    Ontwikkelingen rondom blurring door een Britse bril

    PAUZE
     
  4. François Valdivieso - chief merchandise officer Manor
    De ‘eigen-wijze’ kijk van Manor Food
     
  5. Herman Konings - directeur pocketmarketing / nXt
    De identiteit van de veranderende foodshopper

    13.30 uur Afsluiting en lunch 

Meer informatie over onze sprekers

 

De inschrijving is gesloten. In noodgevallen kan gemaild worden met info@fsin.nl

Delen

Log in om te reageren. Inloggen