Koppert Cress winnaar FSIN Lunch-Trots Trofee 2015

Koppert Cress winnaar FSIN Lunch-Trots Trofee 2015
Gepubliceerd op: 14 januari 2015

Koppert Cress wint met het product ‘Hippo Tops’ de FSIN Lunch-Trots Trofee. De Trofee wordt dit jaar voor de eerste keer uitgereikt. Alle kandidaten verzorgden met het product waar ze het meest trots op waren een heerlijke lunch en bezoekers van het Brunchcongres mochten de winnaar kiezen.

Koppert Cress: we komen de Lunch-Trots Trofee binnenkort bij jullie langsbrengen! In de video onderaan deze pagina legt de directeur van Koppert Cress (Rob Baan) uit wat er zo bijzonder is aan het nieuwe product ‘Hippo Tops’, dat de kok gebruikte bij het maken van spring rolls.

In totaal waren er 18 keuzeopties voor de bezoekers om uit te kiezen. Koppert Cress won met 17 procent van de stemmen de eerste plek. Vlak daarachter volgden Bakerstreet met ruim 15 procent en Sligro met ruim 13 procent van de stemmen.


Producten om trots op te zijn

Ieder jaar is het Brunchcongres de plek waar de beleidsmakers van onze leden elkaar ontmoeten en zo het nieuwe jaar inluiden. Naast boeiende sprekers probeerden we de leden en gasten in het verleden te verrassen met wat culinaire hoogstandjes. We hebben als bestuur besloten om dat dit jaar anders te doen.

‘Waarom gaan we niet werken met producten van onze leden zelf, producten waar ze zelf met recht gewoon ‘heel trots’ op zijn’? Dat was een terecht punt. Zo hebben we het dit jaar gedaan. En we waren verrast door het overweldigend aantal aanbiedingen. Terecht dat er zoveel producten zijn waar onze leden echt hun hart en ziel in hebben gelegd.


Een product dat een verhaal vertelt

We hebben ze gevraagd een product in te brengen waar ze niet alleen trots op zijn, maar dat ook een verhaal te vertellen heeft. Al die producten samen vormden de lunch die de afsluiting was het FSIN Brunchcongres.


Bedankt!

We bedanken alle inzenders onder onze leden voor hun bijdrage. Geweldig bedankt voor jullie inzet en voor het creëren van heerlijke lunch boordevol inspiratie:

Unilever, De Smaak van Croy, Délifrance, Groupe LFE, Verstegen Spices & Sauces, Hessing Supervers (Just), Borgesius, Koppert Cress, Sligro Food Group, Arla, Bakerstreet, Albert Heijn, Top Bakkers en FrieslandCampina.

Tot slot een groot woord van dank aan de overkoepelende sponsors van de lunch. Albron, zonder jullie coördinerende rol hadden we de lunch niet op deze manier kunnen vormgeven. En daarnaast FrieslandCampina, DeliXL, Bunzl en the Hospitalitist. Bedankt!

 

Delen

Log in om te reageren. Inloggen