Duurzaamheid staat hoog op de agenda bij Foodservice bedrijven

Duurzaamheid staat hoog op de agenda bij Foodservice bedrijven
Gepubliceerd op: 27 mei 2011

Bedrijven die voedings- en genotmiddelen verkopen aan de consument (de outletorganisaties) vinden het onderwerp ‘duurzaamheid’ van groot belang voor de groeikansen van hun bedrijf. Het staat op de agenda van de directies van alle formules in food en foodservice.  

 Foodretail is verder met dit onderwerp dan Foodservice. Maar ook binnen Foodservice zijn er een aantal trendsetters die door iedereen in de gaten worden gehouden. Dat zijn enkele conclusies uit het grote onderzoek naar de stand van zaken rond ‘duurzaamheid’ die onder de titel ‘Voedselbalans’ zijn gepubliceerd. Op het ledendeel van de website van het FSIN staan meer conclusies en vindt u onder 'publicaties' ook het hele rapport waar het FSIN als een van de onderzoekende partijen aan heeft meegewerkt. 

(even inloggen, en dan vindt u het onder 'publicaties'). 

Delen

Log in om te reageren. Inloggen