Management Reader 2011: consument is anders dan we denken

Management Reader 2011: consument is anders dan we denken
Gepubliceerd op: 16 november 2011

De consument is minder rationeel dan vaak wordt aangenomen. Hij is minder berekenend, denkt vaak aan andere belangen dan de zijne en informeert zich zelden goed voordat hij kiest. Maar er is een systeem in al die wispelturigheid. In de nieuwe Managementreader van het FSIN worden deze laatste inzichten uit de gedragswetenschappen naar de foodservice markt vertaald.

De nieuwe Management Reader biedt praktische vingerwijzingen aan voor aanbieders die hun klanten effectiever willen bereiken. Het is gebaseerd op het boek ‘De menselijke beslisser – over de psychologie van keuze en gedrag’ van de WRR. Het FSIN heeft de conclusies uit dit boek vertaald naar de foodservice markt en dat biedt verrassende conclusies en hele praktische tips.

Voor een idee van waar de managementreader over gaat lees ook eens dit bericht.

De managementreader is voor leden te lezen op deze website.
Bent u nog geen lid? Klik hier voor meer informatie over het FSIN

Delen

Log in om te reageren. Inloggen