FSIN Brunchcongres 2018

Het FSIN Brunchcongres 2018, op de RAI/Horecava was wederom een groot succes. Lees hier de samenvattingen van de verschillende presentaties terug.

Delen

In FSIN Brunchcongres 2018

Koppert Cress en GRO ontvangen FSIN Brunch Awards

28 maart 2018
Koppert Cress en GRO ontvangen FSIN Brunch Awards

Koppert Cress en GRO (Green Recycled Organics) hebben dinsdag 27 maart uit handen van FSIN-directeur Jan Willem-Grievink de FSIN Brunch Award 2018 ontvangen.

‘Bestedingen aan directe consumptie grootste groeimarkt 2018’

10 januari 2018
‘Bestedingen aan directe consumptie grootste groeimarkt 2018’

De uitgaven aan eten en drinken buiten de deur houden sterk verband met het consumentenvertrouwen. Wat dat betreft staan alle seinen op groen. De grootste groeimarkt vormen foodproducten voor directe consumptie of voor consumptie binnen twee uur, voorspelt FSIN-directeur Jan-Willem Grievink tijdens het FSIN Brunchcongres in zijn vooruitblik op komend jaar. Hij verwacht dat de groei van de foodserviceomzet dit jaar mogelijk de 5% zal passeren.

Koppert Cress en GRO winnen FSIN Brunch Award 2018

10 januari 2018
Koppert Cress en GRO winnen FSIN Brunch Award 2018

Koppert Cress en GRO Holland presenteerden volgens de bezoekers van het FSIN Brunchcongres de lekkerste en meest bijzondere lunchgerechtjes. Beide bedrijven eindigden op een gedeelde eerste plaats in de strijd om de FSIN Brunch Award 2018. In totaal zonden 21 FSIN-leden een product in.

Consumentenvertrouwen en lifestyle doen food opveren

9 januari 2018
Consumentenvertrouwen en lifestyle doen food opveren

De dynamiek in de foodmarkt is groot. De veranderingen geven een positieve impuls aan de foodomzet, vooral in Out of Home. Ook dit jaar zal de foodsector naar verwachting mooie groeicijfers laten zien. Het FSIN gaat in zijn prognoses uit van een omzetgroei van 3,7% voor de totale markt en van 4,9% voor Foodservice, blijkt uit de nieuwe FSIN Beleidsmonitor 2018/2019.

‘Juiste mindset is key to success’

9 januari 2018
‘Juiste mindset is key to success’

Professor Stephane Garelli heeft de lachers tijdens het FSIN Brunchcongres regelmatig op zijn hand, terwijl de topeconoom in zijn presentatie hoogst serieuze onderwerpen ter sprake brengt, zoals de snelle veranderingen op het huidige economische en politieke wereldtoneel. Daarop doen zich tal van ‘vreemde’ tegenstellingen voor en gaat het niet altijd meer over de realiteit…

Hoe een wit vel papier uitgroeide tot een groots e-commercebedrijf

9 januari 2018
Hoe een wit vel papier uitgroeide tot een groots e-commercebedrijf

Michel Schaeffer, voormalig marketingdirecteur van Bol.com en daags voor het FSIN Brunchcongres begonnen als nieuwe CEO van Fonq, nam zijn luisteraars mee in de geschiedenis van Bol.com, dat tussen 1999 en nu uitgroeide tot het grootste e-commercebedrijf van de Benelux.

Over dominovation en pretotyping...

9 januari 2018
Over dominovation en pretotyping...

Domino’s. Techbedrijf of foodbedrijf? ‘We have found ourselves describing the ‘new’ Domino’s as a technology company disguised as a marketing company disguised as a pizza company’, stelt zakenbank J.P. Morgan. André ten Wolde, CEO van Domino’s Nederland, beaamt dat zijn bedrijf vooral een techbedrijf is. Dominovation en pretotyping hebben ervoor gezorgd dat de pizzabakker en -bezorger hard is gegroeid.

Foto-impressie FSIN Brunchcongres 2018

9 januari 2018
Foto-impressie FSIN Brunchcongres 2018

Het FSIN Brunchcongres op de RAI/Horecava was wederom een groot succes. We luisterden naar verschillende sprekers met ieder een eigen invalshoek; van tech tot economie. De presentaties zijn voor onze leden te downloaden van deze website, maar hieronder kunt u middels een foto-impressie nog rustig nagenieten van de mooie dag.