Wij gebruiken cookies op de website. Analytische cookies laten ons geanonimiseerd zien hoe men de website gebruikt. Met die inzichten monitoren en verbeteren we fsin.nl. Lees meer

Ik ga niet akoord

FSIN FoodShopper Monitor 2020

De komende tien jaar zullen Millennials en Generatie Z – samen de Gemaksgeneraties - de foodmarkt een flinke boost geven. Dat blijkt uit de nieuwe FSIN FoodShopper Monitor 2020, ‘Opmars van de Gemaksgeneraties’ van het FoodService Instituut Nederland (FSIN). De FSIN FoodShopper Monitor is een jaarlijks onderzoek naar consumenten en hun eetgedrag.

Deze publicatie is uitsluitend bestemd voor leden van het FSIN,
verspreiden zonder toestemming van het FSIN is niet toegestaan.

Download publicatie

11 november 2019 - In deze nieuwe Foodshopper Monitor gaan we diep in op het foodshoppergedrag van de volgende Gemaksgeneratie, Generatie Z. In vergelijking met de Millennial is Generatie Z nog meer foodminded dan de Millennial en eet ze nog meer buiten de deur. Het op eigen benen leren staan en de beschikking krijgen over een steeds groter inkomen maakt deze jongvolwassenen bij uitstek geschikt voor een toekomstschets van de foodsector.

Over de FSIN FoodShopper Monitor 2020

De FSIN FoodShopper Monitor is een publicatie verzorgd door The Food Research Company in opdracht van het FoodService Instituut Nederland (FSIN). The Food Research Company is verantwoordelijk voor alle publicaties van het FSIN.  


Voor leden

De FSIN FoodShopper Monitor 2020 is alleen beschikbaar voor leden van het FSIN en te downloaden door in te loggen op de site. Alle data van de FSIN FoodShopper Monitor 2020 zijn te bekijken, te vergelijken en te downloaden op FSIN Insights.

Nog geen lid van het FSIN? Lees meer over de voordelen van een bedrijfslidmaatschap van het FSIN en doe mee!
 

Meer lezen over de FSIN FoodShopper Monitor? Klik hier!

Kan je iemand helpen met dit artikel? Deel het!