FSIN Dossier Generatie Z

In het weekend zijn gezonde tussendoortjes minder belangrijk

‘Lekker’; dat vinden tieners anno 2018 het
belangrijkste wanneer ze zelf eten kopen. Prijs en
gemak volgen daarna.

Lees de publicatie

Vijftien jaar FSIN.

Een terugblik waarin het vijftienjarig bestaan van het FSIN in beeld wordt gebracht en (oud-)bestuursleden hun stem laten horen. Mét en vóór de leden. 

Alles over FSIN

De FSIN-kennisproducten en -activiteiten helpen spelers in de foodmarkt om zicht te krijgen op fundamentele drivers die bepalend zijn voor toekomstige ontwikkelingen en daarmee voor hun langetermijnbeleid.
Arnoud van Os
Directeur Peter van Halder, FSIN-bestuurslid
Het FSIN biedt houvast in de razendsnel veranderende foodservice markt. Onafhankelijk en professioneel gaat het FSIN op zoek naar de belangrijkste drivers en duidt het richting voor groei van zijn leden. Onmisbaar als je mee wilt doen!
Corno Stam
Directeur Catering bij Albron, FSIN-bestuurslid
Bij het FSIN komt alle kennis over de out-of-home consumptie bij elkaar. En niet alleen tijdens de congressen, presentaties en inspiratiesessies. Deze uitgebreide kennis is ook terug te vinden in de diverse monitors, verplichte kost voor iedereen die actief is in de markt voor de buitenhuisconsumptie.
Henk-Jan Peterse
Algemeen directeur, Lekkerland Nederland BV.
Het FSIN besteedt in de monitors en op de congressen uitgebreid aandacht aan innovatieve en succesvolle cases. Daaruit blijkt dat consumenten sterk hechten aan gezonde concepten. Binnen het FSIN delen en verdiepen we die kennis met elkaar om zo beter in te kunnen spelen op hetgeen consumenten willen.
Jan-Willem Dockheer
General manager AH to go, FSIN-bestuurslid