Nieuws

Belang koffie Out of Home groeit

22 november 2017

De individualisering en premiumisering van koffie zetten nog steeds door en dit resulteerde de afgelopen jaren in een gestage stijging van de gemiddelde prijs per kopje koffie Out of Home. Koffie is daarmee naar schatting goed voor ruim een kwart van de foodserviceomzet, becijferde het FoodService Instituut Nederland na nieuw bronnenonderzoek en berekeningen in het onlangs verschenen dossier Koffie Out of Home.


Meer nieuws

Planet of the apes

Planet of the apes

Weer een bod van Amazon kunnen tegenhouden door een beschermconstructie in bitcoins. Altijd fijn om in de underground te opereren en niet beursgenoteerd te zijn. Bunnik Valley wordt steeds vaker ontdekt door allerlei partijen. Wat is dat toch, dat iedereen naar allerlei valleys vliegt? Ophalen van kennis of zijn het de nieuwe snoepreisjes?

Lees verder
5-10-2017Erwin BinneveldDirecteur nieuwe klanten @ SPAR University

Dossier Koffie Out of Home

De Nederlandse koffiemarkt en de koffieconsumptie buitenshuis.

FSIN @ Twitter

FSIN brengt dossier uit ‘Lekker anders’ Zo ziet de speciaalzaak van 2025 eruit. Meer info: https://t.co/vBseORx2RH https://t.co/T8fhZFIeO9

24 oktober, 20:46 Volg FSIN

Waarom lid worden?

Zoekt u harde feiten en betrouwbare analyses & insights om uw beleid te kunnen checken? FSIN leden profiteren van talloze rapporten voor heroriëntatie op de veranderende markt.