Publicaties

Het FSIN brengt ieder jaar meerdere publicaties uit. Deze worden enkel en alleen aan onze leden ter beschikking gesteld. In onze publicaties geven we inzicht in actuele cijfers en trends in de foodservicemarkt die we koppelen aan analyses en vooruitzichten. Kortom: onmisbaar materiaal voor beleidsmakers in de dynamische foodservicemarkt.

Bekijk hieronder de lijst met recente publicaties, exclusief voor leden! Wilt u meer weten over de voordelen van een lidmaatschap? Klik hier!

FoodService Industry Outlook

 

The impact of blurring food channels in the Netherlands

Lees meer

Hand-out presentatie Jan-Willem Grievink Zomercongres 2017

Categorie: FSIN, Hand-outs

De hand-out van de presentatie van Jan-Willem Grievink tijdens het FSIN Zomercongres 2017

Lees meer

Hand-out presentatie Peter Savelberg Zomercongres 2017

Categorie: Hand-outs

De hand-out van de presentatie van Peter Savelberg van Tristate City Europe tijdens het FSIN Zomercongres 2017

Lees meer

Hand-out presentatie Inga Blokker Zomercongres 2017

Categorie: FSIN, Hand-outs

De hand-outs van de presentatie van Inga Blokker tijdens het FSIN Zomercongres 2017

Lees meer

FSIN Beleidsmonitor 2018

Categorie: Beleidsmonitor

Het gaat goed met de foodsector! Er is groei. In deze FSIN Beleidsmonitor een uitgebreide analyse van de stand van zaken in de markt.

Lees meer

Factsheet Vendingmarkt

Categorie: Thema Dossiers

Factsheet Vendingmarkt - Marktverkenningen en vooruitzichten voor voeding-en genotmiddelenautomaten

Lees meer

FoodStrategy januari 2017

 

Nederland verandert - welke invloed heeft dat op de foodsector en op de consument? 

Lees meer

Hand-out Jan-Willem Grievink

 

De hand-out van de presentatie van Jan-Willem Grievink op het FSIN Brunchcongres 2017 dat traditiegetrouw plaatsvond op de Horecava.

Lees meer

Poster 2017

Categorie: Poster, Cijfers

De foodomzetcijfers van 2016 zijn gebundeld in het FSIN Foodomzetoverzicht 2016.

Lees meer

FoodShopper Monitor 2017/2018

Categorie: Food Shopper Monitor

In deze Monitor zoeken we naar waarde; toegekende waarde. Want wat wil de consument nou echt?

Lees meer